רקע

דוקטור טוסט -מסעדה חלבית הוקמה מאז 1999
פעלה בהתנהלות ומסוימת אך בתקופה האחרונההיא נתקלה בבעיה.
הבעיה בא נתקל המותג לאחרונה הוא שאי תצוגה ויזואלית של התוצרים שלהם,
וכך יש קושי ללקוחות להזמין קייטרינג לאירוע.
בעקבות פניות חוזרות מהלקוחות בעל העסק הבין שחייב לקרות פה שינוי.

פתרון המותג

כשלב ראשן של הפרוייקט היה קריטי ליצור פלטפורמה אונליין איפה שהלקוחות יכולים לראות את התפריט ולהתרשם מרחוק,
לכן החלטנו ליצור אתר תדמית משולב תפריט של החנות.
כחלק מהתהליך החידוש החלטנו לרענן ולעדכן את המותג 
לעדכן את הלוגו ואת השפה שהייתה בסגנון כפרי יותר ופחות התאימה למקום איפה שהמותג רוצה להגיע.
ארגנו סשן תמונות שלם על מנת לצלם את המאכלים.
קהל יעד דוקטור טוסט פונה לקהל החרדי הישראלי הרחב, ולקהל האמריקאי שגר בארץ שמכיר ואוהב את המותג.

פרסום ושיווק

לאחר מאמצים רבים, האתר שלנו עולה לאוויר 🥳

לרגל פתיחתו יצאנו בפרסומת ענק—
אתר חדש שייתן לכם תפריט מפורט ומפנק!
תהנו….